Otroligt!

Inte en enda kommentar trots att min blogg varit aktiv 4/7 som min dotter brukar säga:) Men, men. Min gnista att blogga kanske kommer igen någon gång igen!

Mycket har hänt sedan sist.. Tiden går.. läker inte sår, men det går vidare och vidare.
Frejja kom in i livet:)

Nu är dom tre igen våran  hundskara:) Alla goda ting är tre!

Mycket kretsar runt hundar, jobb, träning och livspussel nu:) Snart har jag semester och Italien byttes ut mot Österlen, pga Frejja<3 Vi har alltid varit impulsiva och litat på ödet. Så blev det nu igen, känns bra:)

Hit till en strand i Grekland bär det i September:) Träning och umgänge med vänner och likasinnade träningsfreak:)


Väljer nu att se fram mot semester>>> Tre pass kvar, sen fyra veckor ledigt. Några veckor senare är det dax igen med Grekland:)

Kommentarer
Postat av: Lena

Då skriver jag väl ett litet inlägg då... Sanningen är att jag tycker samma sak - det vore roligt om läsarna skrev en kommentar i bloggen istället för på Fejjan. Hon ser go ut, den däringa lilla Freja!

Kramar från oss

2012-05-31 @ 17:57:23
URL: http://lenashundar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0