Mitt i Mars

Snö mitt i Mars:( Det ser ut som ett lager florsocker utanför fönstret. Vi kom just in från en timmes  promenad som kändes kall och blåsig. Hela huset är en enda röra pga sovrumsprojektet, men om två dagar är det nog klart:) Har köpt överkast till den nya sängen i helgen, även gardiner och lite smått och gott. Vi kommer nog spendera mycket tid i vårat ljusa fina sovrum när det är klart:) Annars så har helgen varit väldigt skön och lugn. Att ha det lugnt är en stor prio just nu när jag är ledig, träna härliga pass, läsa bra böcker,promenera och filosofera... Samla kraft helt enkelt. En höjdpunkt i helgen var besök av Cicci och Jörgen med deras jaktLabbe Grim. Vi var ute på långis med alla hundar innan vi frossade i sill och älg gryta. Mätta och belåtna satt vi sen och bubblade framför Bysken:)
Snart är det dax att åka och jobba, hinner med en stund i soffan med den härliga boken " Anna och Mats bor inte här längre" Kan jag rekomendera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0