Pilgrimskapellet



Det finns inga ord brukar man säga!! Här finns det alldeles för mycket ord som man inte vet vart man vill skicka, det finns ju ingen adress!? Ingenstans att skicka allt man ville säga och som vart ogjort!!
Så känner nog vi alla som inte riktigt förstod att det kunde gå illa och fort.

Dagen som gått kommer för alltid finnas i mitt hjärta och i mitt minne som en av dom finaste dagar i mitt liv<3 Det var inte så många som var med på den lilla borgliga sermonin i pilgrimskapellet vid görveln, men dom som kom kände nog att det var en fin och stämmningsfull dag.

Utan min familj och mina vänner skulle det kännas oerhört svårt just nu, men med all kärlek och allt stöd så går det vidare.. Livet går ju vidare.

Här brinner det ett ljus varje kväll vid mammas foto, hon kommer finnas med oss i tanke och i allt hon lärt oss och gjort för oss varje dag tills vi kanske ses igen i den bättre värld hon kanske är i.


Unnar mig att sitta och lägga in ett xtra vedträ i bysken i kväll med ett glas ripasso och låta tankarna flyta ut och vandra iväg med mig. I morgon är det vardag igen och jag rullar vidare.............



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0