Det går.....

Är nog i en fas av att bara köra på. Mina känslor ligger en bit utanför mig själv på något konstigt sätt. Man fixar  allt som måste göras Banken, lägenhet som ska tömmas, städas, myndigheter som ska kontaktas, bostadadsrättsföreningar, garage, bilförsäljning, sortera,sortera och .....

Tack min fina underbara man, vad gjorde jag utan dig??? Du är en underbar livskamrat och vän<3<3 Familjen över huvudtaget är min överlevnad, så är det, och mina goda vanor med träning osv....

I morse gick jag upp tidigt och åkte iväg och yogade:):) Bättre start på dagen kan man nog inte få. Vi åkte sen ut till Bro och fixade det sista inför att städfirman ska gå in i mammas lägenhet på måndag och göra en stor städning. Två härliga soliga promenader med hundarna fick vi in i dagens utflykt och en fika på gateau på hemvägen:)

Lustigt att det är lätt att ta till bloggen när det känns jobbigt i livet, borde vara tvärtom. Olika äro vi.

Kommentarer
Postat av: Nettan

Styrkekramar till dig !

Det är inte bara jobbigt när någon går bort ifrån en utan allt som man måste ta tag i efteråt.

Jag har varit med om samma sak under förra året då min biologiska pappa gick bort som jag inte har haft kontakt med på över 20 år.



Förresten - såg dig inte på Eckerö iår. Det var ju där vi sågs sist/1:a gången.



Många kramizar till dig

2012-01-13 @ 10:34:13
URL: http://hasselby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0