Förkylning och helt galet tempo!

Att jag håller på med ett intro just nu på Bromma sjukhus förvånar inte bara min man utan även mig själv:/ Han tycker nog att jag är rätt knäpp som mitt i allt som varit runt oss sista året söker ett nytt jobb!!!!



Men oj vad kul det är att efter 12 år få haka på sig dessa Medaljer som man fick efter Omvårdnasprogrammet-00.

Jag var ju så sugen på att utöva min akut och vårdcentrals praktik!!!! efter avslutad utbildning. Men istället blev det 10 år på ett gruppboende:) Autism, Asperger, Adhd, osv.....

Oj vad jag lärt mig på livets stig. Nu sluter sig sig cirkeln och jag har iaf ett val att välja:)

Dax att gnugga mina energiknölar och välja bana! Inte lätt! Eller går det att kombinera båda?

Fortsättning följer........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0