Livstecken!

Snart ett år sedan mamma dog:( Jobbar på och har saker på gång:) firar jul med nära och kära i Idre:)  Har ställt Freja på mässan i dag med bra resultat:) Haft en stressig helg på jobbet! på onsdag fyller pappa 72, Fuskar med träningen pga stress innan jul :( Är sjukt stolt över min dotter som börjar ett nytt jobb på måndag, innan hennes utbildning är klar!  ska försöka vara strukturerad under veckan som kommer innan jul, borde klara det med all utbildning i struktur:/ på fredag begravs min lilla Moster Elsie i Trångsund. Åker dit och hedrar minnet av en moster som jag fick krigsmåla och tupera håret på när jag var liten:) Hon var 90 och hade legat efter en stroke i sex år. Förstår att hon bestämde sig för att vila<3   en liten kram till min blogg som jag har lite fobi till efter alla år med ett behov av att skriva!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0