Fler som blir 50:)

Var på en trevlig 50 års middag igår. Annelie som är en av mina bästa och äldsta vänner stod på tur:) att kliva in i den magiska 50 plus världen:)

På vägen ut till Värmdö satt jag och önskade mig Pelles fisksoppa. Yes det blev bingo, sååå..gott. Tror nog att det var det som fick Annelie att falla för Pelle där i Åre 86 när hon hälsade på mig, just fiksoppan:)??





En anna vän från det glada 80 talet, Johanna som är en gemensam gammal jobbarkompis:)



Här blev man förevigad direkt innanför dörren av Pernilla som körde ¨hårt med Annelies nya kamera!

Nu ska jag packa väskan  med bikini och en flaska skumpa för avfärd till Hasseludde:)
Min kära vän Helene överaskade mig med denna härliga present:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0