Livet är inte snällt mot oss ibland.....



Våran älskade Loke, våran krigare, glädje och jakthund fick tyvär inte följa med oss längre. Allt med operationerna gick bra, slutkollen var bra och vi var så glada och lyckliga några veckor tillsammans. Tyvär så orsakade förmodligen dom två operationerna något sekundärt som visade sig efter några  veckor med en akut inflamation i buken. Loke fick somna in 26.3 på Strömsholm tillsammans med mig och David och den underbara personalen som grät tillsammans med oss. Loke hade charmat alla berörda med sin underbara karisma. Ville inte berätta om detta innan Sandra kommit hem från sin resa i Asien. Ville att hon skulle få komma hem och kunna få den tröst man kan ge varandra i familjen när en kär del av familjen försvinner.

I söndags hämtade vi Sandra på Arlanda  och många långa dagar, veckor och månader är äntligen slut av oro, längtan och i mitt fall sorg som min längtan vände över i:( Kanske beror på dom senaste nederlagen i flocken.


Nu är hon iaf hemma denna lilla globertrotter och hennes Mammas hjärta är helt och slår i harmoniska slag<3

Det finns mycket som bubblar i mig nu... Våran nya valp Vilda som snart flyttar in, att sandra är hemma, att vara frisk, våren osv.........

Har haft lite mycket bakslag så jag  håller mig på en låg nivå endå!

Vi har haft en fin Påsk i Idre hos svärfar som jag gerr i bilder;)













En fin påsk på svärfars nya gård i Idre:) Kunde skriva mer men jag är ju inte så bloggig längre som ni vet:) Kanske vänder, man vet aldrig:)....

Puss, puss mina fina vänner<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0