obegripligt

Idag den 26.12 2011 har jag suttit bredvid min älskade Mamma och sett henne släppa taget om livet. Jag har kramat och pussat och berättat för denna kvinna att jag uppskattar och avgudar allt hon gjort för mig mina barn och min familj. Detta är en av dom hemska tankar man bär med sig i livet att mista sin Mamma eller Pappa, kanske mest sin Mamma som burit en under sitt hjärta. Det var Mammas hjärta som inte orkade längre. Jag såg detta hjärta på ultra ljudsskärmen i kväll när Kardiologen var där och gjorde ultraljud, jag såg hans oroliga min och jag hörde vad han sa sen till mig i korridoren.

Just nu har jag bara ett behov att skriva, få ur mig frustration och ta in...... Det är inte så många timmar sedan som jag var tvungen att släppa taget om Mamma, kunde inget göra alls då hon tog sina sista andetag och åkte ifrån mig!
 Men jag kan känna , sörja och vara lite bitter faktiskt. Men det håller jag för mig själv då det inte är något som ändrar det som hänt.

Mamma... Vila i frid, vi älskar dig, Carrie mår bra hos oss, nu behöver du inte oroa dig för allt längre... Himlen tar över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0