För tidigt!



 Juni i år, Mamma blev 70. Kunde jag kanske redan då känna oro för att det var sista födelsedagen? Den blev iaf bra för dig Mamma. Du fick sitta ute på din fina gård med dom som brydde sig mest om dig<3 Det var en solig fin dag, som så många andra fina dagar vi haft i solsken. Alla fina dagar nere på landet, på härliga utlandsresor, i Skåne, i Roslagen, på Mariatorget, på Mosebacke osv........50 år hade jag med dig Mamma. Alla dom åren tror jag att du alltid gjorde det du kunde göra för mig. Vilken tur jag har som fick tala om för dig innan du lämnade mig att jag trots att du säkert inte alltid trodde det faktist vet att det var så.

Du sa en gång till mig för sådär en 25 år sedan"Du behöver aldrig vara orolig för mig, jag är stark" Vet du Mamma, trots allt så har jag aldrig direkt varit orolig, du har alltid varit stark. Kanske en av dom starkaste och envisaste jag träffat. På gott och ont. Hoppas att min envishet att lägga mig i och vara envis den sista tiden bara bevisat för dig att jag också är envis, och som jag sagt till dig älskar dig. Annars bryr man sig inte! Godnatt Mamma!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0