Irriterad

I dag har jag en dag som blir en utmaning att vända till possitiv. Men jag ska jobba på det och ta till en del strategier som borde hjälpa. Det är inte alltid lätt att vara förälder till stora "barn" Det blir en aning annorlunda att leva fyra vuxna, arbetande personer tillsammans mot att ha två barn som är självklart att man gör allt det för som förväntas av en som förälder. Att man dessutom har klivit in i en annan roll mot sin mamma som är skruttig ställer även det saker i ett annat perspektiv. Ibland vill jag bara packa en väska och åka dit näsan pekar>>>> . Men det blir nog så att jag rider ut denna skit dag och hoppas på att det kommer några bra inom kort.


Kommentarer
Postat av: Lena

Hej!

NU har du ju inte bloggat efter den 15/9 så jag hoppas att du överlevde skitdagen... ;) Kan bara instämma i det du säger, om att bo med vuxna barn. Det har sina sidor. Hoppas allt är bra annars. På min planhalva rullar det på ungefär som vanligt.

Ha det gott!



Kram Lena

2010-09-18 @ 13:18:06
URL: http://lenashundar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0