Höst:(

I kväll känner jag hösten i hela kroppen. Var nog sista kvällen man satt ute till mitt i natten i går. Trevligt var det iaf att ha Madelene och Quinnie på besök:) Vi njöt av sol, promenad och att rensa ogräs:) En brakmiddag fixades till och Jessica dök upp med Eroz. Även Sandra och Sebbe var med och åt. Härligt att få ha Novas syskon hemma och att få rå om dom lite. Hög mysfaktor med filtar, ljus och en massa mysprat. I kväll är det höst känslan som segrar och jag ska kura ihop mig under filten och titta på lite tv och längta efter mina jägare och min Bigge som bor hos Carol i helgen när jag jobbar. Men i morgon åker jag också dit och sover med mitt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0