Lite tungt e de!

Har varit hemma från jobbet pga min förbenade axel, nacke och skuldra:( i nästa 1 och 1 halv vecka nu. Tyvär så är det i dagsläget sämre!! Unndrar om jag pumpade till mig detta för tre veckor sedan på ett pass där jag la på extra vikt och körde tungt på axlar. Det började göra ont efter det passet och jag körde på med en Vive två dagar efter med tung belastning på skuldran. Har ju i flera år kunnat träna på ett bra sätt även att jag har haft diskbråck osv, men nu har något gått fel. Värk och domningar ut i armen gör mig minst sagt galen. Fick remiss till en magnet och hoppas det ska gå fort att få en tid. Får gå och jobba från i morgon trots det onda så får tiden utvisa om det är något nytt spännande som hänt i nacken!!?

Bigges tass är hel igen iaf, tre veckor med den skiten har ju varit som lite bonus när man själv har rörelsehinder:).... Är så glad att en sak iaf blivit till det bättre.

Spökhelgen som gått har varit trevlig i goda vänners lag, Jessica och Tomas bjöd på middag i fredags med lte spöktema, höstmys och god mat. Vi hann få njuta av dom tre småkillarna en stund innan dom så snällt somnade tills vi skulle äta:)
På Lördagen skulle familjen Berg komma på middag. Vi tog en rövare och åkte till ett svampställe vid rullstensåsarna på Ekerö. Hundarna älskar detta ställe och fick en ordentlig motionspromenad i backarna. Skörden blev god och räckte gott och väl till en god sås till kvällen middag.

Knyter ihop säcken för denna gång med lite blandade känslor, får bita ihop och ta diklofenak i tron av att det kan  läka en inflamation som sitter som en smäck:( Samtidigt vänta på röntgen som kommer ge svar på hur det ser ut där mellan kotorna.

Det gäller att kunna tänka possitivt när man har ont, de e lätt att man präglar sin omgivning med att bli lite sur och vresig, tyvär. David har varit med förr dock och stöttar mig <3<3<3<3


Kommentarer
Postat av: Nettan

Hoppas att det löser sig med axel/skuldra !



kram

2010-11-01 @ 09:24:16
URL: http://hasselby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0