Otroligt dålig bloggare:)

Några rader om dagsläget kommer här,grått med lite snö och nollan på termometern och inget annat en julen att se fram mot:( Förra vintern var det Tahiland att se fram mot som en morot... Ivinter har jag en dotter som åker 17.1 och kommer hem till Valborg... Hur kul är det??? Bygger upp senarier som att dom dödliga maneterna slingrar sig runt just min lilla fis och att hon blir sjuk och inte Mamma är där och fixar och trixar osv....!fy"..Men va fan hon ska ut på sin livs resa!! Jag får skärpa mig helt enkelt... Separationsångest är den värsta typen av ångest enligt mig, vad tycker ni??


Väntar nu på svar på min magnet på nacken som kommer i slutet på veckan.....!!!????Ganska orolig pga det sista skovet som varit sista fem veckorna, dock inte i närheten av det jag hade på Gotland för några år sedan:( Då döpte David om sig till personlig ass

Ingela var ute i fredags och hälsade på med Tikva och Trolla, Bigges halvsystratrar. Vi tog en  promenad på golfen och Bigge visade alla sina fula sidor mot sina systrar:( Loke älskade Tikva som nyss löpt och  var till sig i sin gråa päls som håller på att bytas till vinter rock"stön"
Härligt att träffa släkten iaf<3

I morgon har jag en ledig dag att göra som jag vill på!! Mys med hundar hela dagen och lite röding på kvällen blir nog bra!

En bild på två<3 kommer här


Syskon kärlek<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0