jaktänka!

I onsdags och torsdags så hade mina barn ansvar för Bigge då jag jobbade och David åkt på jakt. Allt gick bra och det vore ju fan annars:)
Fredag morgon gick jag och Lotta"grannen" en  powerwalk med Bigge så klart. Så skönt att gå sig svettig innan frukost!! Fönsterputs fortsatte dagen tills Sandra och jag åkte till Kista för att köpa klänning till studenten, hon hittade en jättefin med tilllhörande kavaj. Väl hemma så grillade vi, jag och barnen<3. Just de jag tränade pump först som en liten fredagsbonus:)

Lördag morgon styrde vi kosan ut till en rottisträff igen här på Färingsö som Lina höll i som förra gången. Vi samlade ihop oss här Ingela, Madelene, Sejja och Lotta och åkte i samlad trupp.
En trevlig dag igen med trevliga människor och hundar:)

Anja våran underbara Mamma och Mormor var med och satte sin prägel på dagen, nästan 15 år gammal, hon gick tipspromenad och deltog stort under dagen:)


Lite skugga för varma hundar och matte Madelene:)

Vi fick hjälp med budföring och tränade lite apportering. En platsliggning med bra störning av förare som gick tillbabaks flera gånger till sina hundar var bra för oss. Bigge låg helt focuserad hela tiden:)     Vi la ett lite knepigt ängs spår som vi inte kunde gå pga ett litet missförstånd. Det blir inte alltid som man tänkt sig:( Vi fortsatte dagen här hos oss med Pizza och lite rose` Många Trötta Rottisar mös i skuggan bakom huset. Helt slut när alla åkt och somnade vid tio:) I dag har vi varit uppe sen nio och och tog barnbyn som morgonpromenad:)

Härlig bypromenad:)

Efter en baravaradag så körde jag en stepp som kändes som en enndorfinsbefrielse!! Väl hemma så var min kära make hemma. Familje middag med alla inblandade var trevligt"grill" Sen en runda runt golfen med tre hundar. Loke var inte så jobbig med att ha varit borta när Queenie var här.
Nu vill Sandra ha datorn så jag avslutar med att önska alla som tittar in här en bra vecka!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0