Grattis

Grattis till min kärlek! Du blir bara bättre och bättre, som ett årgångsvin....Du är som ett shiraz med mycket rörelse,, mognad och en spritzig ton som aldrig avtar:) Du är min andra del som jag aldrig vill vara utan eller mista. Love you!!!!





Vi har haft en trevlig släktkväll med go släkt, grill , melodifestival och en massa feelgood känsla:)
Allt snurrar fort nu mot Sandras student, semestrar och tusen små saker som finns i mitt ansvarsområde...... No stress tillåtet!!! Men i går hade jag en bryt dag:( Tack Sandra för att du är så uppfångande<3
Mina barn är dom mest underbara varelser som finns just nu, alltid så förstående och hjälpande när det behövs.

Sitter i köket och myser med David och hans bror, svägerkan med kusin sover och ett lugn sprider sig i Villa Angermund. Bröderna surrar på med en del öl i kroppen, ett ljus är  tänt på bordet och jag känner mig lycklig att ha alla runt mig. Mina ungar är  ute på stan och det är ju alltid lite oroligt, men jag är glad att dom är ute och rör på sig:)

Bloggar inte ihjäl mig just nu, MEN min blogg är min livlina till ett gott liv så det bllir bättring snart  med skrivandet. En del hund aktiviteter kommer upp snatr, korning och utställning i Avesta, återkommer!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0