Lite sjuk:(

Efter ett trevligt restaurang besök på Salathai där vi träffade Davids bror som fyllde år så kände jag mig jätte konstig. Det blev sängen direkt vid åtta för att orka upp på X-tra jobbet. Icke sa Nicke vaknade med halsen svullen och influensa känsla  i kroppen Söndag morgon. I natt har jag feber yrat så David fick väcka mig och undrade vad jag höll på med. Har tagit det väldigt lugn med små sovstunder varvat med kort hundpromenad"kan ej uteslutas"  Läst en del också. Hoppas på snabb bättring.


Vi hade även lite trevligt innan jag kroknade, i lördags var vi nere på Säby och gick på isen. Vårat mysiga favorit ställe



Mums blodapelsin:) Bigge tvingade i sig en klyfta, men Loke tyckte det var konstig picnick:) Dax att lägga ner kroppen en stund igen, phu vad det tar med feber på kroppen, länge sedan jag var sjuk såhär.


Kommentarer
Postat av: Lena, Eddie och Zyrran

Krya på dig:-)

2010-03-08 @ 18:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0