Mycket nu!

Studentens glada tid.... Just de, den lilla sötisen lever livets glada dagar, hennes mamma går på knäna:( Att så mycket kan hända inom två veckor, Gubben fyller, mamma fyller, student för Sandra, två studentmottagningar, personalfest, morsdag, hundutställning. Plus ett gäng saker som jag tackat nej till. Vissa tider på året undrar man ju om inte något ska hända, då ska jag tänka  tillbaka på dessa veckor:)
I dag har jag varit på mitt intro som fast anställd, har ju jobbat sedan November men blev fast 15 April.
Men vilket underbart väder de e!!!!Hur kunde jag lova bort mig på ett dag pass i morgon:( Får sola på Fredag då jag kompar, ska på mottagning hos våra kära vänner Åhlanders<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0