Medmera.....

Värmebölja,... jobb, svettigt....Men man ska inte klaga!!! Dagarna går och jag har sen semester. Jobbar nu i helgen och har sen fyra härliga veckor ledigt. Länge sedan jag skrev här på min kära blogg:) Mycket har hant både här och där!!! Förra veckan var det hundaktiviteter med spår och korning, umgänge med goa hundvänner kom på köpet. Vill tacka Irene som spårade med oss på ett mycket trevligt sätt:) Vill också tacka Ingela, Lotta J, Lotta O, Marie och Andreas som kom och hejjade på oss på korningen förra veckan!
Bilder kommer från korningen snart!


Utställning i helgen i Örebro gav oss ett första pris i öppenklass. Att vi överhuvudtaget åkte i värmen kan man ju undra över:/ Det blev dock en bra dag som präglades av att svalka hundarna.... Vi hjälptes åt på ett härligt sätt som vanligt:)

Vinnarkillar<3

Uppfödargrupp med mycket gott omdöme!

Från vänster Irene med Ludde, Husse med Hector, Lotta med Maya, David med Bigge, Lotta med Trolla, Kicki med Lexus:) Härligt gäng!


Vi har haft Umeå besök i förra veckan av kusin vitam Anna-Lena och Håkan, mycket trevlig kväll:)


Har jobbat på lite och försökt hålla liv i hundarna så gott det går. Man får planera när det är så här varmt med tidiga och sena promenader. I kväll är det dock första kvällen med lite svalka:) Vi har haft Q-ni med matte här idag som lite sällis till killarna när vi varit på Skansen. Vi har varit på en utflykt nu i kväll med bad och bus:) Lite grill och mys blev det oxå innan Madelen åkte hem.
Skansen var toppen och VARM. Att få med sina två 18 och 20 år gamla barn kräver att det är Morbror Mattias med familj som kommer. En toppen dag blev det iaf. Sandra och jag tog en tur till Rosendal oxå när resten besökte akvarium:)

 
Mina söta underbara dotter!

Hela gänget Nygren, Angermund... kollade sälar innan jag fick dom att titta på mig!

Mina älsklingar.....

Och deras kusiner:) Franz och Ruben!
Här kollas bilder på spindlar i akvariumet, en korv och glass blev det oxå efter ett par timmars värme.


Bror och son"love" Vill Gratta min svägerska Vickan  oxå som fyllde 35 i dag när vi trääffades:)

Nu är det focus på en jobb helg innan......... SEMESTER:):):)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0