skåpromenad

I dag var jag så pigg så det funkade med en härlig vårpromenad, jag kände för att gå långt och att bara njuta av vårtecken och den sköna dagen

Både tussilago och blåsippor i denna backe:)

Stora kontraster i norrbackar mot söderbackar

Två som gillade den långa promenaden:)


Mellan dom här hagarna träffade Bigge på Huggisen för två år sen "fobin består för matte"

Här gick vi på isen för bara några veckor sedan. Bigge spanar in en pinne:)


Vem går nere på vägen???


Svärmor blev 70 i går och det firades på Cypern, en liten pärla på Vallhallavägen med god mat och jättetrevlig personal:)

En överaskning från servitören som dessutom talade om för Anita att hon inte såg en dag äldre ut en 50:)

Kusin Sonja med på bild, Sandra hade nog fått min bacill som hon låg hemma med i sängen tyvär:(

Släkten är värst, maten var god:) Hoppas Anita tyckte om kvällen.


Murningen är klar och den 6 Maj kommer våran Byske ugn, nu ska det spaklas målas och fejjas på. David har gjort ett super jobb, det har tagit både tid och tålamod för  honom. Men vi är jättenöjda och nu kommer vi aldrig mer behöva frysa halvt ihjäl en kall vinter.

Nu ska jag krypa ner bredvid min sjuka dotter och passa på att rå om henne lite, känner även jag av sviter av min bacill som var en elak typ:(


Kommentarer
Postat av: nina

skitsnyggt!!!!!!

2010-04-15 @ 19:29:27
Postat av: marie&Peg&Tee

supersnyggt!!! tänk på oss som ligger i skogen i helgen,fast förarna får övernatt i ett jaktslott,kanske nåt för David?



Ha en trevlig helg

Kram

2010-04-16 @ 15:32:44
URL: http://brassie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0