"Ledig" några dagar!

Det sprack för en kvart sen, men X-tra jobbet behövde mig i morgon, gillar ju att jobba där så det blev ett ja.

Har ju endå ledigt 8 dagar:) Sov till 11 i dag:0 helt otrolig!!!!!! Att hundarna inte väckte mig är ett ?, men dom sov så gott dom också:) Helgen har varit tuff på jobbet och jag ville åka till Mamma i går kväll trots att jag var helt slut.
Sandra och Mamma på väg på promenad i Täbys fina kvarter. Jag Bigge och Q-ni hann  knappt med:)


Tänk att det är så mycket lättare att fastna vid datorn med en kopp kaffe en att plocka fram dammsugaren, sortera tvätt osv .... Men det man kan vara säker på är att ingen annan snor dessa uppgifter:(


Bigge träffade en kompis på morgon promenaden:)


Här spanar man på MosterQ


Passar på att berätta för Matte att det är bra med din tjej. Bigge och hon kör på som vanligt. Dom är mest ute hela tiden i det fina vädret. Det blir sommarvärme här nu i veckan och det gillar vi:)
Hoppas du har det skönt i Turkiet Kramar från Q-ni och oss!!  

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Tack sa mycket! =) Vı har det jatte skont men det har varıt runt 40 grader varje dag,varmaste dagen var 42...phu. Idag har det varıt lıte moln sa da var det bara runt 30 ;). Vad skont att hora att allt ar bra och fa se sa fına bılder. Tack for att du fınns! Kramar

2009-09-08 @ 22:03:56
Postat av: Anonym

Tack sa mycket! =) Vı har det jatte skont men det har varıt runt 40 grader varje dag,varmaste dagen var 42...phu. Idag har det varıt lıte moln sa da var det bara runt 30 ;). Vad skont att hora att allt ar bra och fa se sa fına bılder. Tack for att du fınns! Kramar

2009-09-08 @ 22:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0