Fångar stunden!

Har just landat i soffan efter en otroligt mysig stund uppe på vårat berg. David hade fixat mat , vin, brasa och en massa ljus hela vägen upp:) Så romantiskt och fint gjort! Efter tolv timmar på jobbet så bara bryter man av att bli så ompysslad!!!!
Vi är ju nu mera två hundar till i flocken på gott och ont! Att Mammas hund bor här är ju inte så valbart, men att David kommer hem med Eddie från älgjakten och har som argument att han räddat honom från hundhimlen, det känns sådär!!!!!!
Men det mesta brukar lösa sig i livet. Dom första dagarna undrade nog David lite över min reaktion tror jag!? Men det är lite mycket annat nu så en tio årig Gråhund var ju typ en bonus:)
 Ja det får gå helt enkelt. Bigge är helt otrolig tycker vi, han gillar varken Carre eller Eddie"Bläääää" Men han finner sig i att två hanar flyttat in här och ska dela allt som han Äger.

Carre som sakta men säkert får tillbaka sin Champion slimnes, han är en fin avelshane sen tidigare i livet:)

Eddie som ställt nästan all älg vi haft på matbordet, förutom dom Loke ställt:) Lokes knorr i bakgrunden!!!







Kvinnan som kan tala med hundar:)) Det ligger lite i det faktiskt"phu" Men allt går har man lärt sig på vägen:)


Förra helgen var jag Bigge och MosterQ-ni på besök hos Carol, känns som länge sen av olika  skäl:/ Vi hade en tokmysig kväll tillsammans i alla fall:) Tack Carol för att du passade Råttorna när jag jobbade på söndagen:)


I morgon åker vi upp till ST:Görans och hälsar på Mamma, Carre och Bigge hänger med och förgyller en stund för Mamma:) Hoppas att det ska gå åt rätt håll för  henne nu, två operationer och en kvar:::: Never ending story!
Fortsatt trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Lotta i Salem

Hej

Herregud, vad duktiga ni är måste jag bara säga, det är inte många som friktionsfritt stoppar ihop 4:a hanhundar...djupt imponerad och hatten av, inga tävlingar i världen tycker jag slår det...

2009-09-21 @ 22:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0