eldgarnsö

I går tog vi med oss våra fyra killar till vårat fina naturrearvat här på Färingsö. Vi promenerade ner mot den lilla hamnen som på sommaren är full med båtar. Nu i September är där tomt och väldigt fint. Rekomenderar en tur ut till detta resarvat.




Eddie har nu bott hos oss i 10 dagar. Måste säga att det gått bra för honom att anpassa sig trots att han är tio år och förmodligen är mycket präglad av sina vanor och rutiner. Femte natten kom han in till oss i sovrummet:) Efter att ha legat lite närmre oss för varje natt.
Det är lite tufft mellan Bigge och Eddie, mest när jag är hemma såklart:) Men jag flyttar gärna ut ett tag har jag sagt till David.....Kan tänka mig några månader i Thailand, så kan ju David bo här med hundarna den leriga, regniga, kalla perioden. Bigge kan få följa med mig:)

Nu blir det spikmattan en stund och uppladdning av energi, har spenderat ett dygn på X-tra jobbet med kidsen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0