Snö i går

I går morse blev Loke glad på morgon promenaden. Det snöade ymnigt ett tag, vi tog oss runt golfbanan ett varv:) Äntligen tomt på golfare!
 I helgen som var kunde man inte ana att det skulle komma snö.......
 
Bigge tog sig ett dopp ute på Ekerö (Färingsö i bakgrunden)

Familjen Berg var med på utflykten som handlade om Trattisplock förutom höst bad. Eddie hittade en kompis i William.

Lite mys på berget innan vi lagade älg med våran svamp och fick ihop en jättegod middag.
En trevlig kväll som vanligt med våra goa vänner.♥

Annars rullar det på i vardagen. Har en massa på gång gällande ditten och datten, men snart ska det nog ramla på plats hoppas jag. Våran rauter sa upp sig under en storm natt och det innebär att vi har en dator att dela med  provisorisk inkoppling. Tänk att man har lagt en massa viktigt i sitt liv på en hårddisk och blir helt ställd när det blir fel på skiten. I morgon åker David till Vingåker och jagar, själv har jag tagit semester över helgen och är ledig sex dagar"galet skönt" Ska mysa av hösten, träna och träffa några härliga tjej kompisar på lördag.

Eddie åkte i går tillbaka till sin familj efter en tid hos oss. Han mådde nog inte så bra av att bli flyttad på visade det sig. Jag kommer sakna honom, men är glad att han är med de sina.. Vi har ju mammas hund kvar tills i alla fall jul tror jag så vi har ju tre i alla fall:)


Avslutar med en bild på två fotbolls freak nere på Skå IP. Dom körde hårt kan jag lova:) Bigge tog dock fel på boll och Carre iblan:) Så Carre är rätt mörbultad!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men vad synd att ni bara har tre hundar nu....;) Hoppas allt är bra och du hinner njuta ngt av hösten. Här är förstås fullt ös - medvetslös, men ändå ganska roligt. Jobbar mycket och däremellan tränar jag hund. Hlet ok!

Ha det bra!



Kram Lena och gänget

2009-10-15 @ 19:10:01
URL: http://lenashundar.blogg.se/
Postat av: Lotta m Maya

Hej, tack för besöket i min och Mayas blogg, klart att du får länka till den.

Krokodilperioden är över som väl är och hon börjar bli stora damen, ja, vi har ju sagt länge nu att vi ska träffas så vi måste ju komma till skott snart, men men, det är ju så när häcken är full :)

kram Lotta m Maya

2009-10-16 @ 16:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0