Grattis Ami

Ett grattis till en av mina käraste vänner på 50 års dagen!!!!


Gud så jag önskar att jag var hos dig i dag min kära vän, du har varit en sån gåva att ha som vän genom åren. Att vi har ett förflutet  tillsammans även innan vi möttes gör det även mer specielt. Ödet har fört oss fram på samma väg tror jag!



Alltid lika gästvänlig när man kommer:) God mat trollas fram!

Oavsett om det är hemma eller på krogen!

Så här skulle jag vilja vara hos er i dag:) Johan och du i en skön avslappnad miljö. Barcelonas härliga värme istället för höststorm här!

Härliga bilder på dig Ami:)

Nu vill jag bara önska dig fortsatt härligt firande helgen lång. Jag kommer gärna ner om du behöver sällis framöver! Många Pussar & Kramar till dig min kära vän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0