Alltid något:(

Bigge skadad i tassen, fan.......Alltid trist när tassarna blir utsatta. Detta hände under lek och det är inte mycket att göra åt saken. Observation och förhoppningsvis avsaknad av Veterinär. Tyvär så var det ganska fult jack och han hann ligga  och slicka ett tag. Men det visar sig...!


I morgon hoppas jag på att en lång och ovärdig historia"jobbrelaterad" tar sitt slut. Till min fördel självklart:) Har inget att frukta...... Vill bara gå vidare och focusera på nya roliga projekt....

Min son fyller 20 på Torsdag"love"

Son och bror:)

Alltid i farten!







En "glad student"

Två älskade varelser i mitt liv! Pappa & Son.

En otroligt fin tatto..... Sebbes Stjärntecken!

Alltid med musik och vänner runt sig:)

Med din Pappa "Dom två mest älskade killarna i mitt liv"

Så här nöjd vill jag alltid att du ska vara över dig själv hjärtat. Du är en så klok, smart och begåvad kille! Grattis på 20 års dagen. Jag måste bara få berätta vad du sa till mig när du var fem år. Mamma jag älskar dig mer en själva kärleken...... Det lever jag på hela livet;;;;;"love"


Ett lamm åkte in i frysen i går, nu har vi Lamm, Gås, Älg, och rådjur, kanske lite vildsvin saknas???"fniss"
Vi åt i alla fall en jättegod lammgryta i kväll efter jag pumpat.
I morgon har jag nya utmaningar på gång:)Hoppas på att det går som jag tänkt!!!!!!!
Lilla Mamma har Carre hemma nu ett tag till nästa operation, vi är glada för det för alla inblandade:)

Hoppsan vad tar tiden vägen? I kväll ville jag Gratta sebbe här, några dagar tidigt men då jag tar mig tid. På fredag ska vi ut och äta  med familjen:) Ser fram mot det:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0