Grattis min kärlek!



Vi tog en skumpa på berget i dag när David kom från jobbet! Solen värmde så skönt så vi satt tills klockan blev 7 och tittade i boken om trädgård som David fick. Hundarna fick grisöron och njöt av att vi satt på deras favoritplats.
Det blir ett lusthus där uppe senare i sommar har David lovat nu"yes"



Bigge väntar på grisöra som ligger på brickan med skumpan:) Kolla minen:)smile!



Vi har faktiskt grisöron på brickan och det är skitjobbigt  att Morsan ska hålla på att fota när man är så sugen:(



Nu är örat i magen och vi njuter bara av värmen och att husse blir 46 i dag. Grattis Husse!



I dag vill jag lägga in en bild på Nova, som jag vet grattar husse från den rosa himmel hon är i! Vid alla speciella dagar vi har så fattas hon så mycket våran älskade tjej.
Det har varit en fruktansvärd tid av sorg sedan 17 feb, när hon lämnade oss. Just denna årstid älskade Nova, när hon  låg i solen och bara njöt!!!
Fy vad nostalgisk jag blev!! Men jag har haft en svacka dom sista veckorna i min sorg.
Nu ska vi fortsätta att njuta av Pingsthelgen som ska stråla av sol:)

Kommentarer
Postat av: Lena & Zyrran m familj

Stort Grattis till David, hipp, hipp, HURRA:-)

2009-05-30 @ 00:16:11
URL: http://www.pichu.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0