Drottningholm


Denna underbara park som man i mitt jobb besöker nu och då på marknader, promenader, fika, osv är så mäktig tycker jag och i kväll hade jag min nya Danska arbetskollega med mig som gillade parken stort! De var hon som fotade mig framför vårat kungapars Villa. Där ligger Villa Angermund i Lä!!:)



En blomster utställning framför Kina slott, Tyvår bara mobilen som kamera:(

Nu är man ledig i helgen med fredag som bonus, just de, bonus. Såg någon hitta hem i kväll med hon som tog Bulldogen? Hennes Malle var den som Bigge gick i taket för på platsliggningen i Tisdags. Bonus var namnet hon gav sin valp som hamnat på hundstallet efter att blivit övergiven på ett så hemskt sätt!!! Kände igen henne och hunden i kväll när vi kollade Hitta Hem, även det på jobbet:) Vilken Solskens historia"smile"
I helgen är jag bjuden till min kära vän Carol på grill party, kommer nog gå om Bigge hänkar och Sebbe hämtar:) Man har ju blivit lite bekväm!!!!!! Återkommer om tränings "skoj" har lite tankar!!!! och planer som jag inte vet om dom blir av!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0