Spikmatta:)

I lördags köpte jag en spikmatta! Är redan beroende tror jag, gud så skönt och avkopplande att känna hur det pulserar och värmer när blodcirkulationen kommer igång. Det är dessutom väldigt avstressande, man flyter som bort ett tag.
Att man inte regnat bort denna helg är ett under:( Fy så trist väder det varit. Har dock pysslat med tvätt och lite inne aktiviteter som jag legat efter med!!
Nu laddar vi för Midsommar och en trevlig helg med familjen Berg. Sill ska läggas in, strömming gravas och sju sorter blommor plockas:) Hoppas solen vill vara med oss! I morgon får jag kanske besök av Lotta och Hector, vi tänkte spåra och träna lite. Bigge kommer bli glad tror jag, han tycker nog vi haft på tok mycket att göra sista veckorna. I dag la han sig på mig när jag låg halvt bortdomnad på spik mattan, Snacka om nära döden upplevelse"asgarv"

Kommentarer
Postat av: Lena & Zyrran

Ska du byta karriär och bli fakir? Har bara hört gott om dessa spikmattor av mina arbetskamrater men det underlättar väl om man inte har en rottweiler över sig:-) Hoppas träningen gick bra igår. Vi hörs.

2009-06-17 @ 11:01:45
Postat av: Lotta i salem

Aj helvete vad det måste ha gjort ont...Biggen är ju inte liten direkt...

2009-06-20 @ 08:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0