Gästinlägg av en återhämtad & alert Eroz

16 dagar senare, ett ärr över hela magen och en pank matte sitter jag nu stolt hos villa Angermund återigen med en boll i munnen. Tro inte att jag har lärt mig ett skvatt av denna bravad högts uppe på menyn står fortfarande pinnar och skumgummi leksaker en och annan bädd skulle sitta fint. Matte & Vincent har avnjutit en härlig grill middag som hette duga tigerräkor, kyckling och entrecote spett och till efterrätt en varm kopp te med choklad brownie, själv äter jag diet foder som matte tror är gjort av guld därav priset smakar blää men idag tänker jag försöka tigga till mig lite kokta morötter av Queenie mums fillibabba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0