Den börjar kännas...semesterkänslan:)

Det tar ett par dagar att landa i att man är ledig tycker jag. Men det finns vissa hjälper; som allsång, mord i midsomer, rosevin och självklart solen:) Att sitta ute med ett värmeljus och höra mina fåglar prata uppe i skogen är otroligt skönt vid den här tiden. Hundarna ligger utslagna på trallen och njuter av lite svalka.
Sandra och jag var ute på lite utflykt i dag. Klippning hos Carol för Sandra som jag skjutsade tlll, sen skulle jag köpa bikini i V-by....Sandra som hade hungersnöd kunde inte kompromissa med mig"grrrr" Då dök Jessica upp i V-by som en räddande  ängel och fixade så att vi tog Lindex först och att vi sen alla åt lunch tillsammand:)

Vincent var självklart med" Sandras ögonsten" Han göe henne alltid på gott humör, mig med:) Hur som helst var det gott och trevligt med en lunch som inte var planerad!
I går var jag nere på Mörbybadet där jag kan ha med hundarna utan riskera tjafs. Vi hade två jättesköna timmar med sol och bad, repris i morgon:)

Så här skönt har vi det i skuggan på Mörby, vi får bada lite bredvid stranden och det finns massor med härlig skugga för oss:)



Här syns vi hundar i skuggan bakom Sandra och Alexander som var med och badade:)

Jag känner en stor ödmjukhet för livet när jag sitter här på min lummiga baksida inlindad i en filt, med en svart&grå vid mina fötter, ett  glas vin och några härliga lediga veckor:)
Mina tankar går till Nova som inte är med oss längre. Det gör ont, men jag har dom mest underbara minnen kvar av dig min skatt. Ingela hade på ett sätt rätt när hon sa till mig att jag hade tid att ha henne kvar och bearbeta det hemska med att hon var sjuk och skulle lämna oss. Jag hade svårt i många månader att över huvudtaget ta in vad någon sa till mig om att mista Nova!  I dag har även Visca lämnat oss för tidigt och jag är så otroligt ledsen för det! Hoppas att det inte är någon stor hemlighet jag röjjer, då alla vad jag vet känner till att Visca är borta. Vi som har barn från Visca har ett ansvar att förvalta den hundens arv vidare tycker jag:) med glädje och stolthet!

Nog om det, men man har tankar som snurrar! Ha de i solen....kramizzzzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0