Vi har det mysigt:)

I går tog vi en tur till Sigtuna och gjorde två flugor på smällen kan man säga:) Vi  fick en mysig utflyktt och sen besökte vi Mamma på hemvägen.
Sigtuna är en otroligt  trevlig plats:)


Små mysiga hus och gränder, en fin hamn osv....



David visar Big en liten fågel:)



Fika på Tant Brun. Bigge är nyfiken på Dockan:)



Gott kaffe och goda frallor.



Bigge syns med på alla bilder i något litet hörn:) Sötnosen"love"

När vi gått runt i stad och hamn kände vi oss nöjda. Åkte sen till Bro där vi köpte jordgubbar och glass som vi tog med oss till Mamma.


David passade på att hjälpa Mamma med lite pyssel på gården som hon inte orkar nu för tiden.
Mammas gård är nog den finaste i hennes område! 



Det är nu tre dagar sen jag påbörjade detta inllägg, men pga av åska, regn och skitväder så har jag  fått avbryta  mitt skrivande några gånger.

 Vi kom just hem från en trevlig kväll hos min syster med goda räkmackor och en som vanligt livlig släkt träff där även Pappa var med:) Sandra fick en så fin oljemålning av Morfar i förskott inför 18 års dagen:)

Vi har det toppen på semestern så här långt....Att bara vara tillsammmans med de sina värmer:)
På Fredag morgon åker vi till Grebbestad på Västkusten, jag, David och hundarna. Lovar att jag längtar:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0