Nygrens här:)

Mätt och belåten är man, åter igen har vi grillat , njutit av en ledig dag på alla tänkbara sätt. Hundarna har fått simmat nere på Mörby och gått på en något svalare promenad en vad senaste veckan bjudit på"phuuu" Lite trött är man efter ett besök av min bror med familj och min syster. Trevligt hade vi i alla fall:)


Efter en skön badstund på Mörby med småkusinerna som var badsugna, även vi badade såklart, så afterstrandade vi hemma på altan Angermund:)



Cilla och Mattias mina kära syskon:)



Här är Viktoria med, brorsans fru.



Kusin Ruben!



Kusin Franz med Loke och Bigge!


Vi blev sittande till på småtimmarna och spelade gitar och sjöng. Sebbe och Mattias delar sitt musikintresse och det är kul att se när dom går i gång.....:) Våra grannar tackade för den fina underhållningen under fredags kvällen.
Det slår mig att dessa två killar är väldigt lika varandra, både till utseende och på många andra sätt:)


Klockan hann  bli mycket innan vi kände att det var dax att avrunda kvällen:) Småkillarna var med in i det längsta och busade!!


I dag har Sebbe varit med familjen Nygren  på Grönalund hela dagen, en present i efterskott till Sebbes student:)
En kul present tycker jag. Hoppas ni haft en kul dag tillsammans! Hoppas Cillas date blir bra i kväll också:)
Tack för en rolig semesterträff!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0