Ge mig styrka!

Varför ska det bli så här? Trodde nog inte att det jag fasat för med anhöriga som slitit sitt hår skulle drabba mig. Snälla Mamma det är inte hela världen att få hjälp när man inte kan och orkar själv.
Alla vill väl, inte göra intrång och förstöra något
För att orka komma tillbaka och orka lite till så måste du  inse detta. Det är inte lätt när du är så tvär. Men vi gör ju alla våra val och  vi hoppas att det ska gå åt rätt håll!




En härlig skörd som gett oss lycka nu i två dagar:) Och kommer ge lycka även i morgon!


Q-ni och Big tyckte det var skönt i skuggan nere vid vattnet när vi hittade svamp. Dom är så otroligt sköna tillsammans dessa två, älskar att busa. bråka och mysa:)



Är det inte helt otroligt att regnet igen hälsar på?!! Jag kanske gör en variant nästa vecka och tar en tur till Nice eller Barcelona, helt upp till dagsform!!
I morgon ska vi ta oss in tiill stan och kolla lite Pride, Bigge och Q-ni får hänga med och kolla på tåg och happening:) Dom är så lätta at ha med dessa två godingar"love" Hoppas kunna åka förbi min kära vän Helene och ge henne en GrattisKram på hemvägen!


Tyckte att den här bilden symoliserade kvällen, tagen på Smögen innan solen kom fram och gav oss en underbar dag:)





Kommentarer
Postat av: Lena, Eddie & Zyrran

Härlig skörd av gulingar:-)



//lena

2009-08-01 @ 00:35:50
URL: http://www.pichu.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0