Vi njuter av stunden!!!!!!



I dag har vi träffat Jessica och lilla Vincent, han är en liten bedårande kille. Vi har varit ute och gått och lekt med boll också. Jag går helst själv med Nova nu och låter henne välja vart vi går"uppskattat"
Hon viker inte från min sida sen ett par dagar och det är för att hon känner min oro och att jag är ledsen tror jag. Kan tyvär inte spela teater för henne hon känner mig lika bra som jag känner mig själv.
Därför har jag valt att inte prata med någon om våra ledsamheter då det berör mig så djupt.  Det kommer en tid då jag kommer behöva prata det lovar jag!!!!!!!!!!!! Annars så mår alla bra, Bigge och Loke är med husse på jobbet, och kvällstid myser vi i soffan.
Tack igen för att ni hört av er kära vänner med fina och tröstande ord, dom värmer jag lovar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0