Trevlig helg!

Ta dt lugnt i dag när det är fredag den 13:) Har en härlig jobb helg framför mig med 35 timmars arbetstid, inga sysselsättnings problem i alla fall.
Ska inte klaga, har haft det skönt i veckan med många promenader och fin tid med Nova.
Det är viktigt för mig att ha många stunder tillsammans med henne, hon är den som ger mig styrka på något konstigt sätt, en energi som inte något annat ger mig nu. Låter nog flummigt men så är det!



Här spanas det på fyra rådjur som skuttade förbi oss i går nere på barnbyn. Det blev dock ingen jakt, men mycke ryck i kroppen!

Kommentarer
Postat av: Lena, Eddie & Zyrran

Du är så jäkla bra Susanne. Stor kram till dig och din familj.



//Lena

2009-02-13 @ 19:58:11
URL: http://www.pichu.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0