Energibrist!!!!!

Hemma  efter en toppenkväll hos Cicci och Jörgen, Vi började med en långpromenad ner över Björköfjärden, gick ute på isen och kunde se bort mot Adelsö, fågelvägen är nog hälften mot bilvägen mellan oss.
En after promenad drink blev det när vi kom tillbaka hem och en mysig stund i soffan. Med min låga energi som håller på att ta kål på mig så laddar det batterierna att träffa våra goa vänner:)
Våra vänner går också i väntans tider och ska bli med jakt Labbe om ett par veckor:)  Så vi spånade på namn och pratade hund så klart. Det är tufft även för familjen Berg att Nova är borta, dom har haft en nära kontakt med våra hundar och oss självklart genom åren så en del tårar blev det, men inte negativt utan fina minnen.


Med en supergod Pestotorsk, melodifestival och sprakande eld i spisen och en varm filt i soffan kändes kvällen  så bra som den bara kan bli.
Sitter och tittar ut på en stjärnklar himmel från mitt köksfönster och jag tror att ni vet vem jag tänker på!
Brukar ha sådan skrivklåda och tycka att det är roligt att skriva, men  just nu så är det sådär med det :/


Kommentarer
Postat av: Madeleine & Queenie

Kram på er!

2009-03-02 @ 10:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0