Trevlig kväll :)



Här sitter vi efter alla år och fast det gått ett halvt liv så har tiden liksom stått stilla, Vi pratade och pratade, lite om mycket:) Om förr. om våra barn, om våra jobb, om våra män:) dom vi hade då och nu, om glädje, om sorg osv.........
Vi är varandras motsatser i personlighet  då som nu. En plats i mitt hjärta har du i alla fall Sari. Tack för en trevlig kväll.
Vi åt på en favoritkrog i Gamla stan som heter Papasisto¨, kolla fåglarna på våra tallrikar:)

I går kom Q-ni på ett besök över natten, Bigge vart glad såklart att Moster kom:) I dag har Madelaine och jag slöat i solstolarna, Är nu på mitt extra roliga jobb:) Åker hem om någon timme och längtar efter Loke som kommit hem från en vecka i Idre. Mys att få pussa på min gråa lilla Varg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0