Mamma!

En jobbig känsla sitter i min mage, en känsla som jag vill radera, men den stannar kvar som den känslan som byggde bo imig när Nova var sjuk. Man måste vara stark när man önskar att man fick vara svag, känner så väl igen känslan.
Om jag inte hade det jag har skulle det kännas värre, tyvär är det svårt att tänka så när det gäller Mamma, Mamma är livet på något konstigt sätt. Hon har gett mig allt efter sina förutsättningar. Nu är hon sjuk, svag och beroende. Önskar att det varit enklare med våran relation en det varit. Bara  tiden kan utvisa hur det blir nu........Håller tummarna  för dig lilla Mamma. Jag kommer i morgon och hjälper dig med det som du vill att bara din enda dotter kan hjälpa dig med, glad att du känne rså. Kanske ser du dig själv i mig när jag kommer och rusar fram som en vind i hushållsarbetet. Jag hoppas Mamma att det ska vända till det bättre, men min magkänsla är sådär!!!! mitt hjärta gråter för andra gången i år. Tyvär så är Mamma så mycket av en själv. Du är bara 68 år så det borde fixa sig tycker man. Du har överträffat dig själv många gånger mamma. Gör det igen för oss!!!!!!!! Love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0