Eroz"Love"


Jag vill ge en kärleksförklaring till dig Eroz! Du kommer alltid att påminna mig om din syster Nova på ett possitivt sätt för mig, Att du kärleks bitts känner jag igen hos min Bigge som du är Morbror till:)

När jag såg dig och din kompis leka tillsammans i dag  blev jag både glad och vemodig, såg dig och Nova i samma lekar.





I kväll har vi haft Sebbe & Sebban som sällskap vid grillen och vid middagen:)

Far & Son

Sebastian och jag:)Sonens bästa vän, &hans mamma min bästa vån:)


En bild på Zicco måste jag lägga:) Vilken Go hund han är!


Kommentarer
Postat av: marie&Peg&Tee

Hej på er!!



Stiliga Eroz,man ser mycke likhet av sina syrror.

Världens finaste brorsa.



Kram från syster Peg med fam

2009-08-30 @ 16:30:23
URL: http://brassie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0