Solig dag:)

En helt otrolig dag med sol och ledighet:) Sovmorgon efter en ganska händelserik helg!! Vi tog oss en prommis runt golfen jag, bigge ochQ, Loke åkte med husse till jobbet. Bigge älskar sin mosterQ hon är precis så busig som han gillar, hon viker inte en tum i deras bus lekar och man får bryta ibland pga att Q faktiskt inte är helt ok fysiskt, men det syns inget av en så länge.



Sebbe kom precis in genom dörren nu och blev välkomnad av hundarna i hallen, hans komentar när han kliver ut i köket" Den här hunden är Zyrrans raka motsats" Undrar vad han menar:)





Fina vårbilder på fina hundar:) När vi kom hem igen blev det solstolen och en bra bok"skönt" Vi åt ute när David kom hem och tog kaffe uppe på berget. Va sedan på en Vive och avslutningsvis en lång härlig kvällis med hundarna. I dag har jag laddat batterierna med grönt en bra bit upp på pelaren!!!!!!! Bara jobb i två dagar sen semester över Påsken"nice"Skönt att känna glädje i kroppen igen efter den otroliga sorg som totalt slog ut mig när Nova blev sjuk och lämnade oss.
Det ordspråk som som varje vecka står i min filofax löd den veckan Nova lämnade oss "På tidens vingar flyger sorgen bort" Det har inte gått så lång tid, men det ligger något i det, Hon finns alltid i våra hjärtan och glädjen att hon var hos oss vet inga gränser. Har ett litet behov av att vara djup ibland, det hjälper mig på vägen, att pysa lite som min förra chef sa, mycket klokt,


Kommentarer
Postat av: Lena, Eddie & Zyrran

Ha,ha, jag tar det som om Zebbe saknar Zyrran - han får väl säga till om han ska låna henne - ifall han tycker tillvaron är tråkig, menar jag:-)



//Lena

2009-04-06 @ 23:01:12
URL: http://www.pichu.se
Postat av: Madeleine

Oj nu har hon borjat med ordsprak ocksa....he he. Pussa dem fran mig. Skont att hora att Queenie far busa ordentligt! Kramar fran ett soligt Prag.

2009-04-07 @ 14:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0