Intensivt

Sitter och sumerar sista dagarna och kommer fram till att det varit mycket!!!Är en fena på det men känner när det är dax att bromsa. Som vanligt så ska något hända som känns jobbigt också, en del av kakan har jag lärt mig. Vi har haft en jätte trevlig dag i dag med Davids släkt i det underbara vädret, god mat och trevligt umgänge, Madelaine var kvar på dan i dag och Lena och Kenneth kom och hämtade Zyrran och hann med en fika.
Som sagt har dagen, veckan och det mesta rullat på, till och med ett besök hos mamma i Bro fick jag in i fredags.
MEN så sitter jag nu här och har pratat med Bagarmossen precis. Jo för att Davids syster i dag hade med sig Rex 10 månader Rottis/schäfer blandis som tydligen behövde en hel hink med mat med sig till oss:)?? När det serverades mat till våra hundar i kväll så sa Bigge nej tack för första gången till mat?!!!!!!? kände vi. Förklaringen kom jag på en timme senare när alla åkt hem och Bigge såg ut, ser ut som sin hög gravida mamma!!! Jättekul mitt i natten när man är helt slut och vill sova. Vi känner ju igen oss sedan vi var i Göteborg och Nova åt en hel påse Pedigripal på Pegs hotel rum.
Fick rådet att observera osv i natt så jag satt mig här och skriver lite och ser om det som på Nova kommer upp den naturliga vägen kanske.
JA JA det går nog bra detta också hoppas vi. Blir bara lite less på att man måste vara med överallt för att kolla att saker inte händer, orkar inte riktigt med att ha totalkontroll över allt jämt!!!
Hur som helst så är Quinnie här nu tills på torsdag morgon när vi åker upp till Säfsen, Zyrran är nu tillbaka hos Willehemsson OSV..............








Fina bilder på hundar och en vår som nästan varit sommarlik i dag. Nu ska jag lägga mig och se om jag kan sova trots att Bigge gjort sitt bästa för att äta sig sjuk PHU säger jag.................................


Kommentarer
Postat av: Lena, Eddie & Zyrran

Vad säger man??? Alltid är det något som händer. Hoppas Bigge repar sig och att du får några lugna dagar - det kan du behöva efter den här veckan.



Ännu igen, ett stort tack för att Zyrran fick bo hos er. Du och David är så underbara och hjälpsamma.



//Lena

2009-04-05 @ 08:14:29
URL: http://www.pichu.se
Postat av: Madeleine

Halla!

Ser underbart skont ut! Hoppas ni har ett par lugna dagar nu...Allt ar kanon har, hoppas att lill tjejen skoter sig och att Bigge repat sig, inte sa konstigt att han inte var hungrig..Kram

2009-04-06 @ 11:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0