Trevlig söndag



Börjar bakifrån med det underbara uppletandet som gav dagens asgarv:)
Tarzan som gick rakt in imitt hjärta och som Lena hade med sig i sin flock, Vad som förväntades av Tarzan var nog inte helt klart för honom. Kort och gott när han väl kom sig ut och hittade sitt föremål så nästan dog han av lycka:):):) Julafton släng dig i väggen, han kastade sig omkull om och om igen och bara va så lycklig.... Så kul att se.



Lena hade Elsa och Drama med sig också jag passade på att gå med och se Elsa spåra, de är min Novas syster så det är kul att se släktdrag och dom finns! Elsa och Lotta som fick äran att hänga i linan klarade detta något kluriga spår galant.



En del av gänget som var med, tyvär kom inte lilla Dramas huvud med, men hon var mycket söt och växer nog i öronen såsmåningom:)  Nova undrar hur Lotta kan gufsa i sig godsaker utan att bjuda!!?

Jag spårade med Bigge och är nöjd med hans arbete, Lena och Kenneth hängde på.
Lotta la ett spår till Nova som jag är mycket imponerad att nova fixade så bra, Lotta hade vissa problem med riktningar pga hus, staket, taggtråd osv.  Tack Lotta!

Uppletande gick som vanligt bra med Nova och Bigge tog två föremål men orkade inte riktigt sen. men, men.
Hur som helst så var det en trevlig dag med massor av hundjobb och trevligt sällskap.

Helt slut var jag på kvällen när min man kom från Älgjakten. En helg med tjej middag på fredagen och en liten krogrunda som slutade på gondolen på lördagen och så all aktivitet på söndagen!!PHU Men allt var trevligt och värt tröttheten. Nu har man gubben hemma och har slängt sig in i allt vad ett nytt jobb innebär, kul och tufft. När jag kom hem i kväll ligger Sandra i influensa:( stackars liten.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0