VILKEN KÄNSLA!

I kväll har jag varit och tränat!!!! Efter min behandling i måndags hos sj.gymnasten så pratade vi om att försöka med Body balans, att känna efter om det funkar och bara göra det som känns rätt.
Bara att komma in i träningslokalen kändes rätt:) Alla kompisar som kom fram och undrade vart man varit och så kändes fint.



Hittade två bilder som är typiska för balans , och som utövades i kväll:) Känner mig pånyttfödd både av detta och att få gå på behandlingar och bli bättre!!!!
SEN kan man börja tänka hundträning när man läkt ihop.

Det blir lite oreda i prioriterings ordningen när man kraschar så här hårt som jag gjort i sommar och höst. Vikten på här och nu har blivit viktig och på att lägga focus på nära och kära i stället för att alltid ligga steget före och ha tentakel ute för allt och alla.

I morgon ska jag och mina rottisar på äventyr:) till Bålsta och hälsa på Cicci. Vi ska dricka skumpa äta skaldjur, älg och mysa. På vägen hälsar jag på mamma och tar en fika i solen hoppas jag!
Husse och Loke ska på jakt med ett lag från Mälarö och kommer hem fredag kväll och då ska vi skåla in min 47 års dag!:) Phu vart tar tiden vägen???

Sen på lördag ska vi på Jessicas 30 års fest!! Super mysigt med en dag full av aktiviteter på någon gård mot Nortälje med grill hembakat bastubad och promenader osv. Jessica är hög gravid så någon fyllefest föll henne inte i smak.
Så vi firar typ våra födelsedagar tillsammans i år,Kul!

Annars har det rullat på som vanligt hos Angermunds flock! Mycket hundar och mycket jobb och vardags pussel. En helt super mysig älg kväll med grannarna i lördags som vanligtvis slutade tre på natten"supertrevligt" Men fy fan för att jobba ett dygn dagen efter"man lär sig aldrig" På jobbet rullar de på, min hjärna som legat i dvala dom sista åren har fått gått ur idet och börjat jobba "hårt" Nyttigt att byta jobb i min ålder och väcka liv i demens utsatta kroppsdelar:) Till sist säger jag som min far/ Jag älskar hösten, mina hundar får sååååå mycket promenader i svamp och lövmark! slut på bloggterapin för i dag:):)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0