Trevlig Allhelgona helg!

I kväll är det fest både här och där:) För mig med mina härliga granntanter"fniss" För Sebastian här med sina killkompisar"phu" och för david blev det att våldgästa granngubben Gunnar som även hans fru ska på tjejmiddag.
Tror även Sandra ska på en spökfest hos en kompis!

Hela veckan har varit lite hej och hå, som vanligt när ungarna har lov. I onsdags fyllde Sebbe 19 och det blev en riktigt mysig dag! Jag åkte och köpte allt gott i frukost väg jag kom på och sen köpte jag en snygg skjorta och Salming tvåpack och dukade upp med ljus, syster, pappa och ett glatt humör!!!
Det blev uppskattat! GRATTIS MIN ÄLSKLING!
På em åkte vi till Barkaby autlett med farmor och kusin Sonja, gick i affärer och på Ikea och avslutade med lite mat! Amanda och Sandra var också med.



Här sitter Sebbe och Andre och värmer upp för kvällen mwd varmkorv och cola!

Kom, just hem från ett sjukgymnast besök, så jag ska ta och lägga mig en stund i det tråkiga höstmörkret och ladda för kvällen. Är så öm i rygg och axel, detta är en pärs.......
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0