Långledigt med massa kul!

 
Nova och Eroz på Jessicas trettio års dag som firades i ett naturesarvat i Roslagen!





Det fiskades, promenerades, lektes och SPÅRADES!



Bigge fick ett klurigt spår som matte dribblade bort , men Bigge löste exemplariskt!! Som vanligt Han har ett riktigt spår hjärta denna hund:)

Annars så har det varit en härlig ledighet med besök hos Cicci i Bålsta i Torsdags"skaldjur och älg" och långpromenad i solen!!

En mental brain storming pågår just nu om att stanna på Enigma eller gå tillbaka till Brunna!!!!!!
Går inte in på detaljer pga tystnadsplikt osv men det är tufft att jobba med det som tilldelats mig!!! Och jag kommer innan Jul ta ett beslut om jag ska vara kvar!
Skörheten av det onda i bröstryggen och blodtryck 'är inte värt strävan av något nytt som just nu inte ger något.!

Kanske jag skulle be David om att få bli lyxhustru ett tag????! I lågkonjukturen....."garv"
Annars löper det på tror jag med livspusslet, med vissa modifikationer, men så är der väl alltid!?

Nu jobbar jag gärnet ett par dagar, hoppas få in en filosofisk blogg terapi någon dag!!:)



 
 

Kommentarer
Postat av: Lena

Hellu Susanne!

Häng med, du! Bara du LOVAR att din valp inte bryter benen av våra valpar! :)))



Kramis Lena

2008-10-21 @ 09:18:31
URL: http://lenashundar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0