Höstfärger!



<<<<i går tog vi en höst promenad på två timmar innan jag åkte till jobbet för att så surt jobba igen förra helgen som spenderades på Åland. Solen föll så vackert på detta träd så jag var tvungen att ta en bild, tyvär så syns det inte så bra på bilden:) Men våran promenad var super... Det är lättare när Loke är med husse så dessa två utomjordingar får köra sitt race.
Bigge är så duktig att ha lös i skogen, han kan löpa på upp och ner över mossa och sten med nosen i backen men alltid släppa när jag kallar in.
Förra veckan hoppade en bock upp ur en buske tre meter bredvid Bigge och drog över golfen, självklart drog mister efter, MEN efter femtio meter och en busvissling stannade han och kom snällt tillbaka, gissa om jag berömde honom:)

I kväll har vi haft en familje middag tillsamman med regn och storm utanför fönstret"höst" Varför gillar jag hösten??? Sen när Jul och månaderna efter kommer så dampar jag totalt"intresant hur man funkar.
Ikläll gick hör och häpnad Sebbe med på "golfen runt" med Två svarta och en grå. Vi fick en del skratt på vägen när Bigge jagar Loke leken kom igång! Sebbe har inte sett de:) Pga skaderisk så är inte Nova och Bigge lösa så mycket tillsammans, Men Loke älskar att bli jagad:) Lätt som en plätt, båda får motion och Bigge har noll chans att komma ikapp Loke, så toppen för alla"utom för Nova" "skämt går alltid lös"

I morgon är en ny vecka med nya utmaningar! Sjukgymnastik som förhoppningsvis ger något.
Mamma som jag inte hälsat på sen hedenös och massor av nya utmaningar på nya jobbet:)

Ps. till min kära uppfödare , Visca är välkommen att komma och muddra sandbunkrarna når som. Dags att ses!!! Ds.

 

Kommentarer
Postat av: amanda

nej då, det är bara kul att nån skriver ;-)

såklart jag kan hjälpa dig med det!

kram

2008-10-06 @ 18:38:31
URL: http://bjur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0