Fullt upp!

Phu det blir inte så mycket tid över till min blogg"terapi" nya jobbet tar en del kraft faktiskt.
Min hjärna som legat i dvala:) och gått i massa spår som den känner till har plötsligt fått vakna till och börja arbeta!! Nyttigt tror jag men det tar energi. Det som tagit mest på mig är att allt arbete är datorstyrt och det är jag inte van vid. plus att man är fel generation.

Men Men envis som jag är så kämpar jag på och det är faktiskt kul när man börjar greppa system och tangenter:)

Var hos sjukgymnast i veckan som efter fyra månaders helvete talar om för mig att jag har sättningar i hela bröstryggen med inklämda nerver osv...! Hon ifrågasatte hur både vårdcentralen och Solna idrotts klinik kunnat missa detta och bara skrivit ut medicin???
Jag har varit både ledsen och glad pga detta. Nu kan jag äntligen få hjälp MEN om jag hamnat rätt från början kunde jag gått till Kiropraktor eller dyl och fått hjälp i stället för fyra månaders mardröm........
 

Mina killar i går efter två härliga timmar i skogen!



Barnens kusin med nyförvärvet Rex som är en 12 procent schäfer och gissa vad resten består av????

Nu ska jag i väg till jobbet, men i kväll är jag ledig och då blir det Älgbiff och massor av levande ljus!!!
TREVLIG HELG ALLA GLADA!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0