:)



Vill frysa känslan av att sitta på Amis och Johans Altan i Barcelona i Juli och ladda baterierna för att komma hem och söka nytt jobb, hitta nya strategier! Tack ni underbara mäniskor för att ni alltid är så gästvänliga!!!!  
1 oktober är för mig HÖST!!! Då gör jag bokslut över sommaren och börjar planera i kalendern för höstlov, födelsedagar och jul.



En sista nostalgisk bild på sommarens härliga händelser Giftemål mellan Susanna och Pier:)
Nu ger vi plats för Hösten.............Har massor av känslor och tankar om vad som komma skall.
Men.. De löser sig på vägen. Var på en Otrolig föreläsning i dag om ADHD som var anpassad till oss på jobbet, mycket intresant. På fredag är det kurs igen hela dagen om Nycklar till samtal och bemötande, spännande!!!

Hur som helst så var det 1,5 timmars promenad med busarna runt Golfen i kväll med mycket spring, bus och lek... äntligen har golfarna gett upp och vi har golfbanan för oss själva:)"höst"

 
 

Kommentarer
Postat av: Lena & Zyrran

Zyrran kan tänka sig att hjälpa till å fixa till golfbanan till nästa säsong.... hon e jättebra på att bygga upp bunkrar...... vore de nå´tt???



//Lena

2008-10-01 @ 23:46:52
URL: http://www.pichu.se
Postat av: susanne m Big!

Hon är välkommen! att komma och fräsa runt i bunkrarna, Big gillar också dom:)

2008-10-02 @ 09:14:28
URL: http://biggepojken.blogg.se/
Postat av: Vizca

Hör nu här mina kära barn!

Ni har väl inte för avsikt att re-designa golfbanan utan er ömma moders överinseende!!! Speciellt Zyrran måste övervaks det vet jag, annars kan precis vad som helst hända..... Det vet jag!

2008-10-04 @ 00:26:19
URL: http://www.consenzas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0