lite tid över!

Borde sova nu, David är alltid så duktig på att lägga sig i tid även att det är fredag. Jag har ett behov av egentid, att få samla tankarna och bara få va, Alla mina djur samlar sig runt mig när jag sitter och filurar, jag tror att vi går ner i varv tillsammans.
Valborg blev såååå trevlig, vi var nere hos våra grannar Skoog som har Ekeby gård här i området, vi som firade in våren var dom gammla vanlga grannarna plus några nya som nog insåg ganska snart att dom hamnat i ett galet gäng:) vi eldade hos Kraft och sjöng för Kung och fosterland och sen blev det trevlig after eld vidare hos Skoog.
Dagen efter va dessvärre under stålhjälm och jag hade lovat att jobba pga personalbrist på jobbet????? Hur dum är jag?

Mycket är det på jobbet men det känns ganska bra efter omständigheterna så jag blir kvar en vecka till:):)

I morgon kommer svärmor svåger svägerska och kusin Sonja. Kul för det var så länge sen vi sågs. David får nog lite hjälp med altan bygget som artar sig enormt ( bilder kommer snarasts)
I kväll kom jag iväg på pump också mmmmmmmm va underbart de e att bara köra skiten ur varenda muskel i kroppen. Jag tror att Bodypump är den genom tidernas bästa träningsform, känner mig som en som provat allt.
Worldclass tidigt 80, Yvonne Linn s  på rådmansg sent 80, Massor av styrketräning löpande till barnen kom, sen workout pass till 96 när vi köpte tomten!!!!!!
Sedan blev det 2 års underbar vila!!! Husbygge!
Men sedan 98 har ja bannemej tränat på med les mills underbara program med lite uppehåll 02 då jag fick mitt diskbråck i nacken. 10 månader utan pump "sorg" va de!
Men hur som helst så skulle jag inte klara mig utan min träning pga av min skada och jag är benägen att tro att dom som inte sätter av tid till friskvård får betala av i sjukvård senare:) Domedagsprofeten talar!

Mina älskade barn är nog ganska skoltrötta nu och vill ha sommar jobb, har ni något tipps så gör ett inlägg.dom skulle nog klara det mesta tror jag, men sandra blir 17 i sommar så det kan vara problem med åldern.

Nu är det knappt tre vecor kvar till Toscana och det ska bli mer en skönt att komma iväg till detta underbara land. tredje gången för oss tillsammans:) Vi har bara possitiva Italien minnen och nu när vi firar 20 år tillsammans så blev Italien självklart.
Nej nu rinner tiden som vanligt iväg Godnatt alla vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0